Publicat de: malyatravel | septembrie 23, 2010

Despre Malya Travel

Din dragoste pentru călătorii

Dragostea pentru călătorii a facut ca MALYA TRAVEL să nu fie o simplă agenţie de turism unde se vând vacanţe sau bilete; aici găsiti personal calificat care vă poate oferi consultanţă înaintea călătoriei, în organizarea călătoriei şi asistenţă permanentă pe perioada acesteia pentru a vă bucura de serviciul oferit de noi.

Agenţia noastră este structurată pe următoarele departamente:

Turism Extern

Nu putem descoperi noi locuri frumoase câta vreme nu avem curajul să solicităm vacanţe în cele mai diverse colţuri din lume agenţiei Malya Travel, care are oferte în: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croaţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Malta, Olanda, Spania, Tunisia ,Turcia.

Turism Intern

Nu ştiu alţii cum sunt, dar la agenţia Malya Travel oferta din ţară umple sufletul clienţilor de bucurie avand vacante: la munte, la mare, la bai, in statiuni balneare şi la pensiuni agroturistice.

Bilete de avion, autocar

Odată ce ai încercat zborul, vei păşi pentru totdeauna pe pământ cu ochii ridicaţi spre cer dorind ca să mai călătoreşti cumpărând bilete de la Malya Travel.

Malya Travel vă poate oferi bilete de avion pentru orice companie aeriană, cu plecări din orice aeroport din lume, la tarife speciale iar pentru grupuri şi corporaţii se oferă discounturi.

Turism de afaceri

Pentru a organiza ai nevoie de idei, iar ideile sunt îndemnul către acţiune, ceea ce a făcut ca Malya Travel să se implice în organizarea de evenimente bussines : congrese, conferinţe, cocktailuri, aniversări de firmă, lansări de produse, în marile oraşe ale ţării.

Promovarea

Instrumentele de promovare şi comunicare în cadrul agenţiei sunt :

  • publicitatea : reclame tipărite, difuzate la radio, TV, broşuri, pliante, postere, foi volante, panouri ;
  • promovarea vânzărilor : jocuri, concursuri, tombole, cadouri ;
  • relaţii publice : sponsorizări, discursuri, seminarii ;
  • vânzarea personală ; prezentări, întalniri cu oameni de afaceri, târguri ;
  • publicitate directă prin : materiale expediate prin poştă, cataloage.

Pachetul de servicii

Pachetul de servicii turistice reprezintă combinaţia de cel puţin 2 din aceste elemente : transport, cazare, alimentaţie, agrement.

Produsul turistic include toate serviciile oferite consumatorului de la plecare până la destinaţie şi înapoi. În fucţie de pachetele de servicii turistice create se diferenţiază mai multe tipuri de turism : urban, de afaceri, cultural, rural, balnear, montan şi litoral.

Obiectivele agenției Malya Travel

Agenţia tour operatoare Malya Travel işi propune să urmărească mai multe obiective ca :

  • de volum care reflectă creşterea încasărilor prin vânzarea de pachete turistice ce vizează turismul de odihnă şi vacanţe , turismul cultural,turismul de sănătate ,turismul de afaceri acoperinduse astfel cât mai bine pe piaţa ;
  • de eficienţă şi performanţă care se observă prin rata profitului, fidelizarea clienţilor care se realizează prin a şti să ii asculţi, să reacţionezi, să te implici, să le oferi carduri de fidelitate, scrisori, felicitări, reduceri şi prioritate la rezervare ;
  • de poziţie care se evidenţiază prin depăşirea concurenţei datorită creieri unui produs nou unicat atât la ceea ce se oferă cât şi ca destinaţie ducând astfel la creşterea cotei de piaţă care este un indicator ce arată puterea şi popularitatea agenţiei ;
  • de natură socială aici intrând realizarea de produse ecologice, transport ecologic ;

Agenţia de turism Malya Travel tour operatoare are preocupări ca:

oferirea de soluţii la căutările tuturor celor care călătoresc, bilete de avion pentru orice destinaţie, rezervări la peste 65 000 de hoteluri din lume rent-a-car,organizarea de conferinţe şi întâlniri de afaceri etc. ;

– politica de preţuri care reflectă valoarea produsului turistic şi are rol important în decizia de cumpărare ;

-politica de promovare acţiune ce îl determină pe consumator să cumpere produsele turistice ;

– politica de distribuţie adică sistemul de canale prin care se realizează transferul prestaţiilor către turişti ;

– politica de acaparare a unui anumit segment de piaţă prin comercializare unor produse de calitate şi ieftine .


Răspunsuri

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


Lasă un comentariu

Categorii